منطقه دشمن زیاری

دشمن زیاری یکی از بخش های شهرستان ممسنی است که در ۸۵ کیلومتری غرب شیراز واقع است.

منطقه دشمن زیاری

دشمن زیاری یکی از بخش های شهرستان ممسنی است که در ۸۵ کیلومتری غرب شیراز واقع است.

بهار 92 //"عکاس: عزیز از دست رفته مرحوم خالد کشاورزی"(جهت شادی روحش صلواتی بر محمد و آل محمد ...)

 

" با خیالت چه کنم؟ که با مو هی جنگ ایکنه       تیه لم کاسه خینو دلمه تنگ ایکنه "

                                                  خدایش بیامرزد...

نظرات 2 + ارسال نظر
کشاورزی دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:17 ب.ظ

ممنون آقای ابنوی انشاالله همیشه موفق باشی

سلام.
خواهش میکنم.
ممنون از لطفتون.
موفق باشید...

روحش شاد پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:56 ق.ظ

نمیدانم از فراق تو بنالم یا از تنهایی خودم؟
نمیدانم تو را بخوانم که برگردی یا خودم را دعا کنم که بیایم؟
از این بسوزم که نیستی یا از این بنالم که چرا هستم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد