منطقه دشمن زیاری

دشمن زیاری یکی از بخش های شهرستان ممسنی است که در ۸۵ کیلومتری غرب شیراز واقع است.

منطقه دشمن زیاری

دشمن زیاری یکی از بخش های شهرستان ممسنی است که در ۸۵ کیلومتری غرب شیراز واقع است.

شعر لری زیبا

یه روز ویبو دوباره راس ویبیم
پر اوریشم و ریواس ویبیم

دلم دلواپس روزل قشنگه

دلم سی روزل خوبو چه تنگه 

...

 یه روز ویبو دوباره راس ویبیم

پر اوریشم و ریواس ویبیم

دلم دلواپس روزل قشنگه

دلم سی روزل خوبو چه تنگه

همو روزل که مالل بار ایکه

غروسل مردمه بیدار ایکه

همو روزل که شویلمو خنک بی

و خاگل مرغ زردیمو و نک بی

پسینل موقی بز دختن ویبی

چراغل چمبلیمو روشن ویبی

دوباره چاله و تعریف خش بی

تموم دلخشی شو بند تش بی

صدای صبحگه دنگه ی درا بی

بساط قند و چیمو روبه را بی

دلم بازم دوباره بونه کرده

هوای چاتل خاگدونه کرده

بنازم سایه ریزون پسینه

هوای پسچاتک و کل کنگرینه

همو جایی که ایگن سیر و اویه

چویل توسل پابرفنویه

دلم دلتنگ مور پازنون

هنی پای توفل تنگ اوخرونه

مو او با تنگ مهرنجونه ایگم

چنارل سوز چنداردونه ایگم

چویل رنج و کوگ شانشینه

تموم قصه ی دلواپسینه

یه روز ویبو دوباره راس ویبیم

پر اوریشم و ریواس ویبیم

نظرات 1 + ارسال نظر
ali یکشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:43 ب.ظ

سلام خوبی کر. دستت دردنکنه خیلی خوب بى. فعلا خرافظت

سلام پسر عمو.
ممنون. بازم سر بزن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد